Crew

Ønsker du at være hjælper for første gang til musikliv - kan du ansøge her

At være frivillig hjælper under Ikast Musikliv er et både sjovt og ansvarsfuldt job. Man lærer nye mennesker at kende og kan høre musik og nyde den gode stemning, mens man arbejder. Det kan være med til at give dig et godt netværk.

Pauserne kan tilbringes i den hyggelige hjælpercafé i Bakkehuset, hvor der også serveres mad og drikke.Vi er ikke blege for at kalde os Danmarks bedste hjælperecafe. Her kan du slappe af, hente kræfter til arbejdet, indtage alle de måltider, der er nødvendig for at være på dupperne. Det er du kan få info om sidste nyt, drikke en kop kaffe med venner og dem du endnu ike har lært at kende. I det hele taget vil der altid være forplejning, når de frivillige arbejder. Du kommer naturligvis også gratis ind til festival’en.

Dine arbejdsopgaver kan ligge inden festival’en, hvor det hovedsagelig gælder om at bygge festival’en op. Det kan også være under festival’en i cateringboden, i én af barerne, i kaffeteltet, ved indgangen og meget andet. Endelig er det vigtigt, at så mange som muligt kan tage et nap med ved oprydningen søndag.

Vi skal bruge folk fra onsdag til og med søndag, så skynd dig at skrive til os nu. Skriv lidt om dig selv og fortæl os, hvornår du kan være med.

Husk! Jo mere du kan være med, jo sjovere er det.
Musikliv har behov for mange frivillige, som vil være med til at gøre det muligt, at vi kan skabe en fest for borgerne i Ikast-Brande Kommune. Vi vil meget gerne have din hjælp, og det betyder mindre hvad og hvor meget du kan, blot lysten og tiden er tilstede.

Det vi konkret har brug hjælp til er:

Onsdag

  • Opstilling af scene, højtalertårne
  • Telte/boder
  • Opstilling af hegn
  • Etablering af pladsen; toiletvogne, backstage vogne

Torsdag

  • Opstilling af Telte/boder
  • Opstilling af hegn
  • Etablering af pladsen; toiletvogne, backstage vogne
  • Strøm/lys i boderne/teltene.

Fredag

  • Indgang
  • Catering
  • Bar vagter
  • Hjælpere til diverse opgaver.
  • Oprydning efter arrangementet.

Lørdag

  • Indgang
  • Catering
  • Bar vagter
  • Hjælpere til diverse opgaver.
  • Oprydning efter arrangementet.
  • Nedtagning af lys/lyd

Søndag

  • Nedtagning af telte
  • Nedtagning af hegn
  • Oprydning af pladsen
  • Nedtagning af scene og højtalertårne

Der er sikkert mange mange flere opgaver som skal løses, men det vigtigste er at du har mod på, at tage en tørn for musikken i Ikast. Og vi kan sagtens bruge alle som har mod på, at give en nap med.

Inden arrangementet afholder vi en informationsaften hvor vi snakker om Musikliv og hvor man vil få snakket om opgaverne, men allerede nu vil vi meget gerne have dit tilsagn om at være hjælper til Musikliv.

Du kan tilmelde dig via linket øverst. Vi vil meget gerne vide hvor meget og hvad du gerne vil give en hjælpende hånd med til. Så kom ud af busken og giv en hånd til musikken/festen i Ikast.

Vi tror på, at vi ved fælles hjælp kan skabe et event i Ikast som vil kunne komme igen år efter år.

Hvis du har spørgsmål, kan du sende en mail til Robert på formanden@ikastmusikliv.dk /  60 80 31 31